Kaufland este unul dintre cele mai vizibile lanțuri de magazine de pe piața românească. Din 2005, anul în care s-a lansat primul supermarket Kaufland în România, până în prezent, acest magazin a reușit să câștige inimile românilor prin multitudinea de produse pe care le comercializează, dar și prin evenimentele și cauzele în care se implică. Iată care sunt cinci evenimente pe care Kaufland le-a sponsorizat doar anul acesta:
Kaufland a fost sponsorul principal al festivalului Neversea de anul acesta, care a avut loc pe plaja Modern din Constanța, la sfârșitul lunii iunie. Cei care au fost prezenți la festival au văzut acest lucru, deoarece Kaufland a fost, probabil, cel mai prezent brand din cadrul festivalului. Reprezentanții brandului au organizat o mulțime de activități pentru participanți: slot, tatuaje temporare, spațiu de odihnă, makeup, împletirea părului și multe altele. Aceștia au avut, de asemenea, și un pop-up restaurant în cadrul festivalului, unde se puteau savura preparate delicioase și băuturi fresh.
Untold este cel mai mare festival de muzică electronică din România. Kaufland este, de asemenea, sponsor principal și la acest eveniment. Astfel, acesta are parte de foarte multă expunere în cadrul festivalului și are șansa de a interacționa direct cu clienții săi. Mai mult, în calitate de sponsor, Kaufland România are parte de un număr generos de invitații gratuite pe care le pune la bătaie în diferite concursuri organizate în mediul online.
East European Comic Con este o convenție, organizată an de an, în capitala României. Anul acesta, la fel ca și anii trecuți, Kaufland este unul dintre sponsorii principali ai evenimentului dedicat fanilor benzilor desenate, animațiilor, jocurilor video, serialelor TV și filmelor. Putem observa, astfel, că acest supermarket se implică în evenimente dintre cele mai diverse.
Deep Forest Fest este un festival organizat în inima pădurilor din Râmnicu Vâlcea, acesta fiind un loc unde misterele sunt deslușite, iar muzica parcă hipnotizează. Acest festival nu este la fel de cunoscut ca Neversea sau Untold, dar acest lucru nu i-a împiedicat pe cei de la Kaufland România să fie principalul sponsor. Aceștia au parte de foarte multă vizibilitate în cadrul festivalului din Oltenia și au șansa să își promoveze produsele și brandurile.
The Color Run este o cursă cu un concept unic, plin de culori. Astfel, participanții la acest eveniment, powered by Kaudland, au șansa de a sărbători mișcarea, sportul, bucuria și muzica, toate în același timp. Și în acest caz Kaufland este sponsorul principal, dovedind că susține mișcarea, voia bună, culoarea și armonia.
Kaufland România dovedește an de an, prin inițiativele pe care le susține și prin evenimentele pe care le sponsorizează, că dorește să fie mai mult decât un simplu supermarket pentru români. Acesta încearcă să se implice în cât mai multe evenimente frumoase, dedicate unor publicuri dintre cele mai diverse. Inițiativele lor sunt de lăudat, iar exemplul lor ar trebui să fie model pentru restul brandurilor prezente pe piața românească care doresc să fie vizibile și iubite.
Ați vizualizat deja toate pliantele magazinului Kaufland? Nu vă faceți griji, puteți să găsiți oferte speciale și de la alte magazine. Trebuie doar să dați click și veți putea vedea toate pliantele și ofertele promoționale.
Oamenii au apelat dintotdeauna la lucrurile pe care le găseau în jurul lor pentru a-şi putea rezolva problemele de sănătate - fie că a fost vorba de…
Micul dejun este cel care îți oferă combustibilul necesar pentru a-ți începe ziua într-un mod cât mai productiv, și din acest motiv el trebuie să fie…
Limitează consumul de sucuri. Majoritatea sucurilor, fie ele de fructe, acidulate sau de tip ceai conțin foarte mult zahăr care ne afectează…
Ovăzul este un aliment extrem de nutritiv cu un conținut mare de proteine, vitamine și minerale. Acesta este motivul principal pentru care ovăzul ne…